آموزش زبان انگلیسی در سمنان

همانطور که میدانید یادگیری زبان انگلیسی امری ضروری در دنیای امروز است همچنین بهترین سن ، سنین کودکی است چرا که ذهن آماده یادگیری میباشد . بنابراین اگر میخواهید فرزندانتان دوزبانه شدن را تجربه کنند ما کلاسی را به صورت آنلاین ویژه کودکان 10 سال در شهر سمنان برگزار مینماییم . شما والدین عزیز میتوانید این فرصت را غنیمت شمارید و دلبندانتان را با دنیای شیرین و متفاوت آموزش زبان انگلیسی آشنا کنید .

آموزش زبان انگلیسی در سمنان

کودکان در دنیایی آمیخته از تنوع جاذبه و سرشار از شادی و حرکت بسر میبرند از اینرو ما آموزش هایمان را مناسب با روحیه و علایق آنها انتخاب نموده تا این عزیزان بتوانند از یادگیری لذت ببرند و هیچگاه احساس خستگی نکنند . اولویت اصلی کار ما این هست که آنها حس کاملا متفاوتی داشته باشند .

از فعالیت های تدریس ما این است که نوگلان را با شناخت رنگ ها انواع اقسام موضوعات مانند حیوانات خانواده مدرسه اعداد و مسائلی از این قبیل آشنا میکنیم . در این میان آنها کلی لغات پرکاربرد و مهم را نیز یاد خواهند گرفت که برای یادگیری مؤثرتر و لذت بخش تر از تصاویر رنگی و جذاب هم استفاده خواهیم کرد تا در ذهن کودک به طور کامل نهادینه شود .

برای اینکه فضای کلاس را به محیطی شاد و مفرح تبدیل نماییم پخش کلیپ های کودکانه و انیمیشن را در نظر گرفته ایم که از این راه میخواهیم حافظه ی بصری آنها را قدرت بخشیم در حقیقت این تازه شکفته ها از حافظه ی بالایی برخوردار هستند .

همچنین توسط کلیپ های تصویری یا فایل های صوتی مهارت شنیداری آنها را تقویت میکنیم که باعث میشود با آواها و تلفظ درست و دقیق کلمات آشنا شوند . یکی از راه های ایجاد تفکر خلاق در بچه ها دوزبانه شدن است درواقع همین راه است که به کودک کمک میکند تا از لنزهای مختلف دنیا را ببیند و دیدگاه های مختلفی برای یک مشکل به ذهنش برسد .

نو آموزان سرمایه های اصلی کشور عزیزمان میباشند و وظیفه ی اصلی ما کمک به بالندگی و پیشرفت نونهالان و سوق دادن آنها به سمت موفقیت است . از مزایای کلاس ما این است که موجب میشود روابط اجتماعی عزیزان بیشتر تقویت شود در نتیجه در ارتباطات اجتماعی خود را با اعتماد به نفس بالاتر و سریعتر رفتار کنند . آرزوی ما این است که کودکان این مرز و بوم با این روش سیستماتیک و مدرن به اهداف خود برسند و ستاره های درخشان و افتخار ایران عزیزمان باشند .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *