آموزش زبان انگلیسی در سراسر کشور به صورت آنلاین

اگر شما قصد دارید در مسیر آموزش زبان انگلیسی گام بردارید اما نمیدانید از کجا و چطور شروع کنید نگران نباشید . ما به شما کمک میکنیم تا با صرفه جویی در زمان و پرداخت هزینه مناسب آن را بیاموزید و مسلط شوید . این کلاس ویژه افراد مبتدی در سراسر کشور به صورت آنلاین برگزار میگردد و با شرکت موثر و سازنده خود میتوانید از تمامی مزایا به نحو احسن بهره مند شوید . پس از همین حالا ثبت نام کنید و پس از اینکه ببینید چقدر زود مهارت هایتان در زبان بالا میرود قطعا شگفت زده خواهید شد .

آموزش زبان انگلیسی در سراسر کشور به صورت آنلاین

دوره ما مناسب زبان آموزان سطح مبتدی یا به اصطلاح A1 میباشد و افراد به راحتی میتوانند عبارات روزمره ی پرکاربرد و کاملا ابتدایی را درک کنند و خود را به صورت ساده معرفی نمایند . همچنین راجع به موضوعاتی مانند شغل و مسائلی مشابه حرف بزنند . کلاس ما مختص کسانی است که به دلایل مختلفی زبان را کنار گذاشته اند یا به آن علاقه دارند اما به علت نبود امکانات نمیتوانند یاد بگیرند . ولی با حضور مفید خود شاهد تغییرات مثبت خواهند بود و تمامی دیدگاه های آنها تغییر پیدا خواهد کرد .

یکی از چالش هایی که هر زبان آموز در ابتدای یادگیری انگلیسی قصد دارد به عنوان زبان دوم یاد بگیرد و با آن مواجه میشود این است که چطور گرامر آن را بیاموزد از طرفی یک برای آنکه بتواند به صحبت کردن مسلط شود حتما باید به قواعد دستوری این زبان تسلط پیدا کند بنابراین ما در اینجا به صورت کاملا اصولی قواعد را میاموزیم به گونه ای که هیچ مشکلی در این مبحث نداشته باشند و برای یادگیری بهتر مثال ها و جملات متفاوتی را بررسی خواهیم کرد .

زبان انگلیسی زبان اصلی کشورهای پیشرو جهان است و برای اینکه بتوانید با کشورهای دیگر ارتباط برقرار کنید و آموزه های آنها را فرا گیرید تا شما هم همگام با دنیا رشد کنید قطعا لازم دارید تا روی دوزبانه شدن خود سرمایه گذاری کنید و این را بدانید هرچقدر هدفتان بزرگتر باشد بهتر وقت میگذارید .

ما تمام امکاناتی که در کلاس های زبان حضوری وجود دارد را به صورت آنلاین پیاده سازی میکنیم و همانند کلاس های حقیقی که معلم با شما تعامل دارد درس میدهیم و از شما سؤال میپرسیم .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *