آموزش زبان انگلیسی در ساری در کلاس آنلاین

برای شرکت در کلاس های زبان انگلیسی و برخورداری از آموزش آنلاین ما  ، در شهر ساری نیاز به هیچ شرایط خاصی ندارید . شما می توانید با هر سن  ، شغل و سطح زبانی که دارید  ، در کلاس ها که عمدتا بصورت گروهی ( حداکثر 10 نفر )  ، نیمه خصوصی ( 5 نفر ) و خصوصی برگزار می گردند  ، ثبت نام کنید و سطح زبان خود را ارتقا بخشید . تمرکز اصلی ما در کلاس ها بر تقویت مهارت های چهارگانه ی شنیداری (Listening )  ، نوشتاری ( Writing )  ، گفتاری ( Speaking ) و خواندن ( Reading ) می باشد تا ضمن یادگیری آن ها بتوانید از دانسته های خود در زندگی کاری و شخصی استفاده نمایید و اعتبار شغلی و اجتماعی خود را افزایش دهید .

آموزش زبان انگلیسی در ساری در کلاس آنلاین

بدین منظور از کتاب های معتبر در زمینه ی تدریس زبان انگلیسی استفاده می شود و زبان آموزان ضمن یادگیری مفاهیم اصلی  ، از کتاب های مکمل نیز برای تفهیم بهتر مطالب استفاده می کنند .

به طور کلی  ، اهداف نهایی شما تعیین کننده ی متد های آموزشی ماست . به طور مثال  ، برای زبان آموزانی که هدفمند هستند و خواهان پیشرفت سریع و آمادگی برای شرکت در آزمون های بین المللی نظیر آیلتس و … هستند  ، برگزاری کلاس ها به صورت متمرکز و فشرده  ، همراه به ارائه ی تکالیف و برنامه ریزی هفتگی برای مرور کتاب های منبع  ، امری الزامی است .

در صورتیکه  ، برای آن دسته از زبان آموزانی که نیاز فوری به شرکت در آزمون ها ندارند و می خواهند زمان بیشتری روی یادگیری مفاهیم پایه ای ( Basic) صرف کنند  ، کلاس ها طبق روال عادی برگزار می گردد .

برای خود هدف های بزرگ تعیین کنید و به توانایی هایتان مومن باشید .

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *