آموزش زبان انگلیسی در ساری برای دبیرستان

دانش آموزان مقطع دبیرستان در شهر ساری ! دیگر نگران نمرات امتحان پایان ترم درس زبان انگلیسی خود نباشید . شما می توانید با شرکت در کلاس های خصوصی یا گروهی ، از آموزش آنلاین ما در شهر ساری برخوردار شوید و برای پاسخگویی به هر نوع امتحان در طول سال تحصیلی اعم از میان ترم ، پایان ترم و … ، آمادگی لازم را کسب نمایید .

آموزش زبان انگلیسی در ساری برای دبیرستان

بسیاری از دانش آموزان ، با وجود شرکت در کلاس های تقویتی گوناگون ، همچنان در این درس از خود ضعف بروز می دهند ؛ چرا که اکثرا بر این باورند ، زبان انگلیسی درسی حفظ کردنی می باشد و با به خاطر سپردن چند واژه ، می توان به تسلط کامل در این درس دست یافت ؛ در حالیکه ، این تصور ، کاملا اشتباه است و اگر آموزش زبان از سطوح پایه ، طبق اصول صحیح و به درستی انجام نشود ، رفته رفته بر مشکلات دانش آموزان افزوده می گردد تا جاییکه از فراگیری این درس ، کاملا نا امید می گردند .

به قول صائب تبریزی : خشت اول چون نهد معمار کج ، تا ثریا می رود دیوار کج . به همین دلیل ، ما مبنای کلاس ها را بر ریشه یابی و سپس پوشش نقاط ضعف دانش آموزان قرار دادیم و پس از تقویت پایه های زبان ، به سایر مهارت های لازم در فراگیری این درس ، نظیر مهارت گفتاری ( Speaking) و … می پردازیم .

آموزش بر مبنای کتاب درسی صورت می گیرد تا در درجه اول ، دانش آموزان از عهده ی تکالیف ، مشارکت های کلاس ی ، امتحانات میان ترم و پایان ترم و … برآیند و سپس ، با کار کردن روی منابع کمک آموزشی معتبر ، دانش عمومی آنان را در زمینه ی زبان انگلیسی بسط می دهیم تا قادر به شرکت در آزمون های مهم و سرنوشت ساز آینده نظیر کنکور و … گردند

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *