آموزش زبان انگلیسی در تهران و سمنان

اگر علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی هستید این دوره ویژه شماست . ما با فراهم کردن روش های نوین شیوه های سنتی را رها میکنید و قادر خواهید بود به راحتی مهارت های خود را افزایش دهید . آموزش ما به صورت آنلاین ویژه علاقه مندان در استان های تهران و سمنان برگزار میگردد و شما میتوانید با حضور مفید خود از تمامی مزایای ما بهره مند شوید و level خود را تقویت کنید . هدف اصلی ما ترغیب زبان آموزانی است که به تازگی وارد حیطه یادگیری زبان شده اند تا در مسیر خود ثابت قدم بمانند و به راحتی ارتباط برقرار کنند .

آموزش زبان انگلیسی در تهران و سمنان

بنابراین ما انرژی قابل توجهی برای افزایش قابلیت ها و توانایی هایتان در نظر گرفته ایم . اینکه شما بتوانید به صورت روان با اعتماد به نفس کامل و عاری از هرگونه اشتباه گرامری صحبت کنید از اولویت های اصلی ماست . در طول این دوره آموزشی گرامر لغات در قالب فیلم و تصاویر تدریس میشود و شما با نحوه جمله سازی و کاربرد مطالبی که یاد گرفته اید آشنا میشوید .

همه ی ما پارسی زبانان این مشکل را داریم که با دانستن کلی کلمه به زبان انگلیسی و یادگیری قواعد سخت گرامری نمیتوانیم انگلیسی را روان صحبت کنیم . یکی از مقاصد اصلی ما پخش فایل های تصویری جهت روان کردن مکالمات روزمره تان است همچنین فراگیری ضرب المثل های انگلیسی هم به جذابیت مکالمه های شما دوچندان اضافه میکند .

تسلط به انگلیسی تقریا برای همه افرادی که به تازگی شروع کرده اند و آشنایی چندانی با آن ندارند رویای دست نیافتنی است اما ما به شما قول میدهیم اگر در کلاس ما ثبت نام کنید و نکات کاربردی و ارزشمند گفته شده را به کار گیرید به چنان نتایج عالی خواهید رسید که ان را معجزه تلقی خواهید کرد .

یکی از رازهای مهم موفقیت در یادگیری زبان این است که به خودتان ایمان داشته باشید این جمله معروف هنری فورد را به خاطر داشته باشید که میگوید چه فکر کنید میتوانید یا نمیتوانید در هر دو حالت حق با شماست پس بی شک اگر تمرین کنید و پشتکار داشته باشید قطعا به هدف خود خواهید رسید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *