آموزش زبان انگلیسی در استان کرمانشاه

ارائه ی آموزش زبان انگلیسی به سبکی جدید و روشی متفاوت در استان کرمانشاه . شما دانش آموزان و زبان آموزان عزیز می توانید دروس را به صورت آنلاین با جدید ترین روش های یادگیری به طور خلاصه و مفید دریافت کنید . در این دوره ها تمام متن های کتاب شامل مکالمات ، لغات و گرامر و ساختارها به صورت دسته بندی و نکته بندی شده طوری که با خواندن مطالب به صورت روان و حرفه ای می توانید زبان انگلیسی را در اسرع وقت بیاموزید و تمرکز بر روی صحبت کردن و تلفظ صحیح می باشد .

آموزش زبان انگلیسی در استان کرمانشاه

نحوه ی برگزاری و کیفیت آموزش در دوره های آنلاین زبان انگلیسی مشابه کلاس های حضوری به صورت تعاملی می باشد . به صورتی که مدرس با ارسال صوت یا تصویر خود می تواند محیط کلاس را شبیه سازی کند و با دانش آموز ارتباط برقرار کند . محتوای آموزش دوره های آموزش آنلاین بر مبنای کتاب ها و معتبرترین منابع بوده و مهارت های چهارگانه ی زبانی ( خواندن ، نوشتن ، شنیدن و صحبت کردن ) و در کنار آن لغات و گرامر به شیوه ای کارآمد و جذاب به دانش آموزان و زبان آموزان آموزش داده می شود .

آموزش برای افرادی که چندین بار یادگیری زبان انگلیسی را در نیمه ی راه رها کرده اند . ، تمرکز آموزش با پرسش و پاسخ به زبان هدف انجام می شود و ارتباط قوی بین دانش آموز و معلم برقرار است ، هر دانش آموز می تواند با مطرح کردن مباحث مختلف و کمک به دیگران در آموزش گروه مشارکت کند ، در گروه کسی ترس از مسخره شدن و خجالت از صحبت کردن ندارد . برای رسیدن به موفقیت لازم نیست خیلی قوی باشی ، فقط کافیه از یک چیز قوی تر باشی : ” از  قوی ترین بهانه ات ” همین .

—————————
مدرس : ملیکا عبدلی
تماس : ۰۹۰۱۲۴۸۶۲۴۴
تلگرام : ۰۹۰۱۲۴۸۶۲۴۴
واتس اپ : ۰۹۰۱۲۴۸۶۲۴۴
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *