آموزش زبان انگلیسی دبیرستان در سمنان

دانش آموزان ناحیه سمنان اگر نگران یادگیری درس زبان انگلیسی دوره دبیرستان خود هستید و میخواهید نمره ی دلخواهتان را دریافت نمایید پیشنهاد میکنیم در کلاس ما ثبت نام کنید و شیوه ی خواندن را آموزش ببینید . علاوه بر این شما در این کلاس یاد میگیرید که چگونه دانش لغوی خود را گسترده تر و آن را به حافظه بسپارید در واقع هر کدام دارای روش هایی است که شما میاموزید.

آموزش زبان انگلیسی دبیرستان در سمنان

تمام تلاشمان بر این است که متدهای شگفت انگیز را به شما آموزش دهیم که با آن یکبار برای همیشه انگلیسی را قورت دهید فقط کافی است اراده کنید و تمامی نکات را پیوسته با برنامه ای منظم انجام دهید . امروزه با وجود شبکه بزرگ جهانی اینترنت و تاثیر زیاد آن بر روی زندگی مردم وجود زبان انگلیسی به عنوان یکی از پرکاربردترین زبان ها برای تبادل نظر بحث و صحبت و یادگیری این علم را برای بسیاری از افراد ضروری دانسته است .

اما در این میان دانش آموزانی هستند که به دلیل اعتماد به نفس پایین یا داشتن ترس و اضطراب هنگام انجام فعالیت در کلاس دچار خطا میشوند و به راحتی نمیتوانند صحبت کنند بنابراین ما به شما کمک خواهیم کرد که راحت تر با معلم خود ارتباط برقرار کرده حرف های آن را درک و به خوبی بتوانید نظر خود را به آنها بگویید . اما عده ای از دانش پژوهان هستند که به دلیل آگاه نبودن از شیوه های اصولی و درست تدریس از این درس دلزده شده اند و یا آن را حذف کرده اند .

قصد ما این است که راهکارهایی را در اختیارتان دقرار دهیم که هم درست و کاربردی باشد هم در شما علاقه و انگیزه ایجاد کند . از دیگر فعالیت های ما در کلاس این است که میاموزید چگونه بتوانید از عهده ی پاسخگویی به سوالات امتحان پایان ترم برآیید علی الخصوص پرسش های گرامر یا درک مطلب که اکثر زبان آموزان دچار مشکل هستند و این باعث میشود که نمره ی زیادی را از دست بدهند زیرا درک مطلب یا ریدینگ نمره ی زیادی را به خود اختصاص میگیرد و آموختن شیوه ی درست جواب دادن در واقع به معنای این است که نصف نمره ی خود را به دست آوردید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *