آموزش زبان انگلیسی برای دبیرستان در سمنان

با برگزاری آموزش اصولی و حرفه ای زبان انگلیسی برای دبیرستان در شهرهای سمنان دنیای جدیدی را تجربه نمایید و از سطح بالای علمی برخوردار شوید . اگر احساس میکنید که در یادگیری تنبل هستید یا اینکه بارها تلاش کرده اید و موفق نبوده اید شاید بد نباشد یکبار هم خلاقیت خیرخواهانه ی ما را امتحان کنید . شما میتوانید توسط بهترین جدیدترین روش ها سرعت مناسب و اثربخشی بالا خود را به نتایج دلخواهتان برسانید .

آموزش زبان انگلیسی برای دبیرستان در سمنان

همچنین با کلمات مختلف چگونگی تلفظ و معنی آنها آموختن قواعد دستوری تکرار و تمرین آن در دل ریدینگ آشنا خواهید شد . برای اینکه مطمئن شوید که مطالب را به خوبی یاد گرفته اید به حل تست ها نمونه سوالات مربوط به درک مطلب دانش گرامری و واژگان میپردازیم . ما بر این باوریم که یادگیری انگلیسی به عبارتی دوزبانه شدن را از هر نقطه ای میتوان شروع و برای سرعت و نظم بخشیدن به روند فراگیری، کتاب دبیرستان انتخاب شده است .

اگر جزء آن دسته از زبان آموزانی هستید که به دلیل مشکلاتی مانند هم سطح نبودن و عدم هماهنگی به لحاظ آگاهی یا نداشتن اعتماد به نفس و مهمتر از همه در معرض اشتباهات دیگران دانش آموزان قرار گرفته اید ما برای شما این شرایط را مهیا کرده ایم تا با کیفیت هرچه تمام تر بتواینم به دانش و آگاهی شما بیفزاییم . همه ی پارسی زبانان این مشکل را دارند که با دانستن کلی لغت و گرامر باز هم نمیتوانند به خوبی و روان صحبت کنند . ما در کنار درس، عبارات اصطلاحات و ضرب المثل های ساده را به شما میاموزیم تا مشکل مکالمه را برای همیشه حل کنیم .

اینکه شما در چه سطحی از زبان قرار دارید موضوعی نیست که خودتان بتوانید به راحتی و درستی تشخیص دهید . اما اگر میخواهید کامل و اصولی بیاموزید باید مسیر آن را یکپارچه و پیوسته پشت سر بگذارید تا هیچگاه فراموشی صورت نگیرد . هدف اصلی ما آموزش مفهومی و توضیح اشتباهات رایج به زبانی ساده است تا افراد متوجه خطاهای خود به صورت ریشه ای بشوند .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *