آموزش ریاضی در رشت برای دوره متوسطه اول

کلاس های آموزشی درس ریاضی برای دانش آموزان دوره اول متوسطه برگزار می گردد . آموزش ریاضیات در این کلاس ها مطابق با تکنیک های نوین آموزشی انجام می گیرد . ما جهت برگزاری این دوره ها از همکاری یک دبیر ریاضی دارای مدارج علمی بالا و سابقه کاری درخشان در بسیاری از مدارس و مراکز آموزش عالی سطح شهر رشت و استان گیلان بهره مند شده ایم .

آموزش ریاضی در رشت برای دوره متوسطه اول

پس از ثبت نام در دوره های ما ، دیگر نگران دسترسی به یک معلم ریاضی مجرب ، یادگیری مطالب سخت و پیچیده درسی و مشکلات ناشی از رفت و آمد به کلاس درس خود نباشید . ما تمامی موانع و مشکلات موجود در مسیر یادگیری را از سر راه شما عزیزان برداشته ایم . تمام دانش آموزان عزیز دوره اول دبیرستان در هر نقطه از کشور که باشند می توانند از راه دور و بدون نیاز به رفتن تا کلاس درس ، به آموزش مطالب درسی بپردازند . ما با کلاس های آنلاین خود معلم را به خانه شما می آوریم .

با نام نویسی در این دوره ها ، شما عزیزان در هر نقطه از کشور که باشید می توانید به راحتی و به صورت آنلاین با استاد ریاضیات خود ارتباط برقرار کنید و به یادگیری مطالب درسی با استفاده از تکنیک های کاملا مفهومی و قابل درک بپردازید . روش های تدریس در هر دوره متناسب با سطح علمی دانش آموزان تعیین می گردد ، پس دیگر نگران پایین بودن سطح درسی خود نباشید .

ما همه مطالب کتاب را از صفر تا صد به شما می آموزیم . در این کلاس ها ضمن تدریس کامل تمامی مطالب کتاب درسی و حل نمونه سوالات متعدد امتحانی ، امکان رفع اشکال و طرح مستقیم پرسش ، از دبیر نیز برقرار شده است . برای ثبت نام تنها کافیست به راه های ارتباطی درج شده مراجعه فرمایید تا ما در اسرع وقت با شما عزیزان تماس حاصل نماییم .

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *