آموزش ریاضیات در رشت برای کلاس هفتم

کلاس آموزشی درس ریاضی دوره ی اول متوسطه برگزار می گردد. تدریس ریاضیات در این کلاس ها برای دانش آموزان پایه های هفتم ، هشتم و نهم دبیرستان و با استفاده از متد های نوین آموزشی انجام می شود. خبر خوش برای شما عزیزان این است که ، ما جهت برگزاری این دوره ها از همکاری یک دبیر ریاضی با سابقه ی درخشان در مدارس و مراکز آموزش عالی شهر رشت بهره مند شده ایم.

آموزش ریاضیات در رشت برای کلاس هفتم

با شرکت در کلاس های ما ، دیگر نگران یادگیری مطالب سخت و پیچیده ی درس ریاضی نباشید. استاد در نظر گرفته شده برای آموزش شما ، ضمن سابقه ی کاری درخشان ، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در یکی از معتبرترین رشته های مهندسی از دانشگاه سراسری می باشد و همواره از روش های نوین آموزشی متناسب با سطح دانش آموزان ، در کلاس درس خود استفاده می کند.

با ثبت نام در این دوره ها ، دیگر مشکلات ناشی از اتلاف وقت و هزینه برای رفت و آمد به کلاس ریاضی دغدغه ی شما نخواهد بود ، ما با برگزاری کلاس های مجازی تمامی این مشکلات را برای شما حل کرده ایم ، به این ترتیب امکان شرکت در این دوره ها برای تمامی دانش آموزان عزیز ، از سر تا سر کشور فراهم شده است.

شما عزیزان در هر نقطه از کشور که باشید می توانید به صورت آنلاین با استاد مجرب خود ارتباط برقرار کنید و به یادگیری مطالب درسی با استفاده از روش های کاملا مفهومی و قابل درک بپردازید. روش های تدریس در دوره های ما متناسب با سطح علمی هر دانش آموز تعیین می گردد تا امکان ثبت نام برای تمامی محصلین از سطح مبتدی تا پیشرفته فراهم شود. در این کلاس ها ضمن تدریس کامل تمامی مطالب کتاب درسی و حل نمونه سوالات امتحانی ، امکان رفع اشکال و طرح مستقیم پرسش ، از دبیر مربوطه نیز برقرار شده است. برای ثبت نام تنها کافیست به راه های ارتباطی درج شده مراجعه فرمایید تا ما در اسرع وقت با شما عزیزان تماس حاصل نماییم.

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *