آموزش ریاضیات در رشت برای متوسطه اول

درس ریاضی برای دانش آموزان پایه های هفتم ، هشتم و نهم متوسطه اول تدریس می شود . آموزش ریاضیات در این کلاس ها با استفاده از متد های آموزشی ساده و کاملا مفهومی انجام می گیرد . این دوره ها با همکاری یک دبیر مجرب ، دارای چندین سال سابقه درخشان تدریس در مدارس و مراکز علمی آزاد سطح شهر رشت و استان گیلان ، با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه سراسری برگزار می گردد .

آموزش ریاضیات در رشت برای متوسطه اول

با ثبت نام در کلاس های ما ، دیگر نگران مسائلی مانند دشواری های یادگیری مطالب درسی ، پیدا کردن دبیر ریاضی باتجربه ، دوری مسافت و اتلاف وقت و هزینه های غیر ضروری جهت رفت و آمد به کلاس درس نباشید . ما با برگزاری کلاس های آنلاین ، معلم را به هر کجا که بخواهید می آوریم و تمام مشکلات شما را حل می کنیم . به این ترتیب امکان شرکت در این دوره ها برای تمامی دانش آموزان عزیز دبیرستانی از سر تا سر کشور فراهم شده است .

شما عزیزان در هر نقطه از کشور که باشید می توانید در هر زمان که بخواهید ، از راه دور در کلاس درسی خود شرکت نموده و به یادگیری مطالب درسی با استفاده از متد های آموزشی روز دنیا بپردازید . روش های تدریس در دوره های ما متناسب با سطح درسی هر دانش آموز تعیین می گردد . به این ترتیب امکان ثبت نام برای تمامی دانش آموزان عزیز ، از سطح مبتدی تا پیشرفته فراهم شده است .

در هر دوره از این کلاس ها ضمن تدریس کامل تمامی مطالب کتاب درسی ، تعداد زیادی از نمونه سوالات معتبر امتحانی نیز حل می شود . امکان رفع اشکال و طرح پرسش مستقیم از دبیر مربوطه ، نیز فراهم شده است . برای ثبت نام تنها کافیست به راه های ارتباطی درج شده مراجعه فرمایید تا ما در سریع ترین زمان ممکن با شما عزیزان تماس حاصل نماییم .

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *