آموزش خصوصی زبان انگلیسی کنکور در سمنان

اگر که دقت کرده باشید اکثریت افرادی که درصدهای قابل توجه را در درس زبان انگلیسی آزمون سراسری و به خصوص کنکور منحصرا کسب میکنند طی یک مدت طولانی پیگیر یادگیری بوده اند چرا که سؤالات آزمون معلوماتی کمی فراتر از دروسی که در دوران دبیرستان تدریس میشوند را میطلبد و داوطلب برای رسیدن به نتیجه ممتاز حتما باید به تسلط نسبی رسیده باشد . بنابراین ما کلاس را به صورت خصوصی و آنلاین برای شما داوطلبین عزیز در سمنان در نظر گرفته ایم تا بتوانیم تکنیک های مختلف تست زنی را به شما آموزش دهیم و به راحتی شاهد نتیجه فوق العاده آن باشید .

آموزش خصوصی زبان انگلیسی کنکور در سمنان

ما کاری میکنیم که شما تمرین و تکرار مطالب را در برنامه ریزی روزانه خود قرار دهید . چون که مباحث زبان در صورت عدم تکرار دچار فراموشی خواهند شد . همانطور که میدانید زمان مسئله ی بسیار مهمی در کنکور است و داوطلبان علاوه بر تسلط پیدا کردن روی مطالب و کنترل اضطرابشان ، باید وقتشان نیز را نیز مدیریت کنند .

با وجود اینکه هزینه شرکت در کلاس خصوصی بیشتر از کلاس های گروهی است و زبان آموزان با حضور در خود میتوانند در وقت خود صرفه جویی کنند . آزمون شامل لغات گرامر ریدینگ کلوزتست میباشد که در قسمت واژگان به شما میاموزیم که کلمه ها را چگونه و به چه روشی به خاطر بسپارید هر چند که فقط نباید به کلمات انتهای کتاب اکتفا کنید بلکه در تمرین ها متن ها واژه های زیادی برای یادگیری وجود دارد .

همچنین گرامر که بهترین منبع آن کتاب درسی شماست ما با ارئه ی نکات کلیدی و مهم تکنیک هایی برای یادگیری بیشتر آموزش میدهیم تا بتوانید به سؤالات پاسخ دهید . شاید چالشی ترین بخش در آزمون ، کلوزتست و ریدینگ باشد چرا که تصور داوطلب برای پاسخگویی این هست که زمان کافی ندارد . ما با یاد دادن یکسری ترفندها یاریتان خواهیم کرد تا به راحتی از عهده ی پرسش ها برآیید زیرا اصولا اکثر دانش آموزان در این بخش مهارت کافی ندارند و بیشتر زمان خود را صرف خواندن متن میکنند که حتی نمیتوانند به راحتی برداشت کنند در نتیجه به علت فراموش کردن یا ندانستن دو یا سه کلمه دچار استرس خواهند شد و همین امر روی عملکرد مغز و انرژی آنها تأثیر منفی خواهد گذاشت .

اگر میخواهید رتبه خوبی در کنکور کسب کنید باید به خوبی و درست پاسخ دهید . فراموش نکنید که خالی گذاشتن بخش زبان در پاسخ نامه به مفهوم از دست دادن درسی با ضریب 2 است . فرصت را غنیمت شمارید و خود را با بهترین رتبه در نظر بگیرید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *