آموزش خصوصی زبان انگلیسی در شهر ساری

علاقمندان به فراگیری زبان انگلیسی در شهر ساری ، می توانند با شرکت در کلاس های آنلاین خصوصی ، نیمه خصوصی ( 5 نفر ) یا گروهی ( حداکثر 10 نفر ) و برخورداری از آموزش صحیح و اصولی این درس به تقویت مهارت های مهم در زمینه های شنیداری ( Listening ) ، نوشتاری ( Writing ) ، گفتاری ( Speaking ) و خواندن (Reading ) بپردازند و خود را برای شرکت در آزمون های مهم و سرنوشت سازی نظیر امتحانات پایان ترم همه ی پایه های مدارس ، کنکور های سراسری ، ارشد ، دکتری ، ام اس آر تی (MSRT ) و انواع آزمون های بین المللی نظیر ( IELTS) و … آماده نمایند .

آموزش خصوصی زبان انگلیسی در شهر ساری

زبان آموزان می توانند با تنوعی که در نوع برگزاری کلاس ها در اختیارشان قرار داده ایم ، با توجه به نیاز های خود در یکی از این کلاس ها شرکت کنند و به نتایج دلخواه دست یابند . به عنوان مثال ، دانش آموزان مدارس در صورتی که با کمبود وقت مواجهند و تا شروع امتحانات فرصت چندانی ندارند ، می توانند با شرکت در کلاس های خصوصی ، در کوتاه ترین زمان ، نقاط ضعف خود را پوشش دهند و به نمرات عالی در امتحانات دست یابند . همچنین برای عزیزانی که نیازمند شرکت در کلاس هایی با هزینه های مناسب تر می باشند ، امکان شرکت در کلاس های عمومی فراهم شده است .

تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی در هر مقطعی از زندگی ، ایده ی فوق ­العاده­ ای است و تاثیرات آن در ایجاد فرصت ­های شغلی بهتر و بیشتر و … بر کسی پوشیده نیست . فرصت استثنایی برای یادگیری در زمان حال را از دست ندهید و با شرکت در کلاس های ما با کیفیت تر از همه جا ، به این مهم بپردازید و سطح شغلی و اجتماعی خود را ارتقا بخشید . از همین امروز برای دستیابی به موفقیت ، یک گام اساسی بردارید و به خاطر داشته باشید ، کسی که امروز را از دست می دهد ، فردا را پیدا نمی کند . هیچ چیز مهم تر از امروز نیست . Who looses today, won’t find tomorrow. There’s nothing important as today.

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *