آموزش خصوصی زبان انگلیسی در بوشهر

زبان آموزان شهر بوشهر اگر میخواهید زبان انگلیسی را از پایه و در سطح مبتدی یاد بگیرید به شما پیشنهاد میکنیم در کلاس مجازی ما شرکت نمایید و به صورت خصوصی آموزش ببینید . یکی از مزایای دوره ی ما این است که چون از تعداد کمی برخوردار است بنابراین شما وقت بیشتری را دارید تا هرگونه سؤالی را بپرسید و از فرصت نهایت بهره را ببرید . اما نکته ی مهمی که حائز اهمیت است شاید این نگرانی برایتان وجود داشته باشد که هزینه کلاس های خصوصی بالاست و نتوانید از عهده ی آن بربیایید .

آموزش خصوصی زبان انگلیسی در بوشهر

ما نگران نباشید شهریه دوره ما مناسب و مقرون به صرفه تر از جاهای دیگر است و تنها با پرداخت قیمت مناسب میتوانید خود را به آن چیزی که مد نظرتان است برسانید . اگر میخواهید مهارت خودتان را در هر بخش از زبان انگلیسی یعنی کلمات مکالمه قواعد دستوری یا همان گرامر بالا ببرید میتوانید روی ما حساب کنید . در هر قسمت تکنیک هایی را در اختیارتان قرار میدهیم که حکم یک کلید را دارد و باعث میشود اصولی تر یاد بگیرید .

این دوره برای کسانی مناسب هست که مایل هستند در تمام طول آموزش با استاد در تعامل باشند و چون تمام وقت کلاس به یک نفر اختصاص پیدا میکند یادگیری با کیفیت بسیار بالاتری حاصل میشود . مردم زیادی از English language استفاده میکنند و از این راه امکان برقراری ارتباط و فرصت های مختلف فراهم میشود . یادگیری سریع زبان یکی از مهمترین دغدغه های زبان آموزان است که با حضور فعال خود میتوانند آشنا و بهره مند شوند .

ما روشی را ابداع کرده ایم که در آن تمام محتوای آموزشی به لقمه های کوچک تقسیم شده اند که موجب میشود فراگیری این علم جذاب شیرین راحت تر و سریعتر شود . با ما همراه باشید و پیشرفت و آینده ی درخشان خود را تضمین کنید و به قله های موفقیت و پیروزی برسید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *