آموزش خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان در شاهرود

اگر نگران درس زبان انگلیسی سال دوم دبیرستان خود هستید با شرکت در کلاس آموزش خصوصی شهرستان شاهرود میتوانید آن را به راحتی پشت سر بگذارید . این کتاب حاوی مطالبی است که با هدف آموختن و بازدهی بهتر سعی شده است هر چهار مهارت زبان یعنی نوشتاری شنیداری گفتاری خواندنی آموزش داده شود . در تدریس این کتاب سعی شده است که تمامی تمرین های درس به همراه نکات مهم و کلیدی برای همه دانش آموزان مستعد ذکر شود . همچنین با حل نمونه سوالات مختلف تلاش میکنیم آنها را با نحوه سوال های امتحان پایان ترم آشنا کنیم تا آنها هیچ گونه نگرانی نسبت به امتحانشان نداشته باشند و به خوبی بتوانند از عهده ی پاسخ گویی به سوال برآیند .

آموزش خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان در شاهرود

کتاب شامل قسمت های مختلفی از جمله گرامر ریدینگ مکالمه و لغات میباشد که زبان آموزان با یادگیری آنها میتوانند میزان توانایی ها و مهارت های خود را بسنجند و نقاط ضعف قوت خود را پیدا کنند . در بخش واژگان بیش از 200 کلمه جدید و کاربردی پوشش داده میشود و جهت یادگیری سریع و اصولی آن از تلفظ صوتی نشانه های آواشناسی معنی مثال و ترجمه مناسب استفاده میشود .

برای آموزش قواعد دستوری سعی مینماییم با بکارگیری توضیحات کامل جامع و مرحله به مرحله پیچیدگی و دشواری آن را برای این عزیزان از بین ببریم به گونه ای که هیچ گونه جای ابهامی در ذهن آنان باقی نماند . برای افزایش توانایی فهم راحت تر شما هنگام خواندن متن سعی شده است که با استفاده از شیوه های درست و حسابی بتوانیم به شما کمک کنیم تا همه ی کلمه ها مثل یک جریان سیال از چشم ها به زبان برسند و در نهایت در سلول های خاکستری مغزتان ثبت و درک شوند .

نکته ی مهم این است که در زمبنه متن شما را با انواع نمونه سوال آشنا میکنیم تا در امتحان پایانی آمادگی جواب دادن به هر نوع سوالی را داشته باشید و دچار مشکل نشوید . از دیگر فعالیت های ما این است که آنقدر ذهنتان را برای دریافت اطلاعات درگیر میکنیم تا باعث شود در کلاس مدرسه ی خود توانمند باشید و با دانش و اطلاعات مفیدی که در اختیار دارید از رقبایتان پیشی گیرید . با شرکت در کلاس ما پیشرفت خود را تضمین کنید و به سمت قله ی موفقیت سوق یابید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *