آموزش تخصصی زبان انگلیسی در سمنان

با کلاس آموزش زبان انگلیسی به صورت کاملا تخصصی میزان مهارت هایتان را سنجیده و دنیای خود را پیشرفته کنید . ما در سمنان برای زبان آموزان مشاوره های فردی در نظر گرفته ایم و به آنها میاموزیم که هرگز از خود نپرسند که تا چه اندازه یاد گرفته اند بلکه یاد میدهیم که سعی کنند آنچه که تاکنون آموخته اند به صورت درست و کاربردی استفاده کنند و پیوسته به انتهای راه فکر نکنند . همچنین به آنان میگوییم که هر اندازه بیشتر در تمرین کردن تلاش کنند همان مقدار هم به اطلاعاتشان افزوده میشود .

با کلاس آموزش تخصصی در کل استان سمنان زبان انگلیسی خود را پیشرفته کنید

تلاش ما بر این است که در تمام طول مسیر کنار زبان آموزان باشیم و رابطه ای خوب و دوستانه با آنها برقرار کنیم فقط حضور مستمر داشته باشید و فراموش نکنید یادگیری به گذشت زمان نیاز دارد . شما در اینجا با واژگان مختلفی آشنا خواهید شد و یاد میگیرید که چگونه از طریق روش کدینگ آن را در حافظه ی بلندمدت خود ثبت کنید . از طرف دیگر مکالمه را در قالب فیلم های کوتاه آموخته و از میان آن با کمی اصطلاحات و عبارت رایج و پرکاربردی روبرو خواهید شد .

اما بخش گرامر و نقش ساختارها را هم همراه با تمرین مثال های فراوان و حل نمونه سوالات متنوع مربوط به آن آموزش میبینید . برای تسلط بیشتر و افزایش توانایی هایتان در هنگام خواندن ریدینگ ، داستان های کوتاه در قالب موضوعات گوناگون کار میشود . از سوی دیگر شنیدن و تکلم نیازمند توانایی های لازم در بخش تلفظ به دو لهجه ی اصلی یعنی بریتیش و آمریکایی میباشد .

یکی از فعالیت های کارکردن بر روی pronunciation میباشد که سبب میشود بسیار راحت تر مهارت های شنیداری و گوش های خود را تقویت نمایند همچنین بسیار زیبا و شکیل آهنگ مناسب کلمات را در صحبت کردن خود را استفاده نمایند . ما متدی را بنا نهادیم که یادگیری زبان را از پایه به صورت اصولی و درست ممکن سازیم و این اصرار را مدیون تجربه ی خود در امر آموزش انگلیسی در کنار فعالیت های مستقیم تحقیق و توسعه میدانیم .

استعدادها و موهبت هایی که که دارید را کشف و بیاموزید که چگونه آن را در راهی استفاده کنید که برای دیگران مفید باشد . مطمئن باشید موفقیت شما را تعقیب خواهد کرد .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *