آموزش آنلاین ویترای به صورت خصوصی

اگر برای مطالعه مطلب آموزش آنلاین ویترای به صورت خصوصی تا اینجا آمده اید یعنی یا نسبت به ویترای کنجکاو هستید و یا علاقه مند . بگذارید بیشتر برایتان توضیح دهم ، ویترای هنری دکوراتیو است که گستردگی بسیاری دارد و قابل اجرا بر سطوح مختلفی است که در نتیجه بسیار کاربردی بوده و طرفداران زیادی دارد . هنر ویترای را به نام های مختلفی مثل نقشینه ، نقاشی روی شیشه و  … نیز می نامند . ویترای به دلیل رنگ های شادی که دارد ضد افسردگی است و ما را در خلق ذهنیات درونی مان یاری می کند .

آموزش آنلاین ویترای به صورت خصوصی

ما امروز با آموزش آنلاین ویترای به صورت خصوصی قصد داریم بدون اینکه نیاز به مراجعت به جای خاصی داشته باشید یک دوره آموزش جذاب و جامع را با مدرسی خلاق به شما پیشنهاد دهیم . شما می توانید در معتبرترین نرم افزار برگزاری کلاس مجازی به صورت آنلاین به یادگیری این هنر جادویی بپردازید .

در این دوره آموزشی ما به صورت خصوصی صفر تا صد این هنر جادویی را به شما آموزش می دهیم و شما را با نکاتی کاربردی آشنا می نمائیم . شاید برایتان جالب باشد که بدانید ویترای جزو معدود هنر هایی است که برای حرفه ای شدن در آن نیاز نیست سال ها عمر بگذارید بلکه کافی است به دقت به نکاتی که به شما آموزش داده می شود توجه کرده و تمرین کنید . در این میان راز هایی هم برای حرفه ای تر شدن هست که با شما در میان می گذاریم .

آموزش ما محدودیت سنی خاصی ندارد و برای تمامی علاقه مندان قابل آموزش است البته این آموزش برای کودکانی که به جای بازی با رنگ علاقه مند به جست و خیز و بازی های حرکتی هستند ، مناسب نیست . ما معتقدیم با یادگیری هر هنری به درون خود سیر و سفری خواهیم داشت .

همه اتفاقات و پیش آمدهای زندگی ما حاصل انتخاب های ما هستند . در صورتی که علاقه مند به یادگیری خصوصی این هنر جادویی و جذاب هستید از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما تماس بگیرید .

—————————
مدرس : مهناز پیرحیاتی
تماس : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
تلگرام : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
واتس اپ : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *