آموزش آنلاین شیمی در تمام شهر ها

بهترین کلاس های آموزش آنلاین درس شیمی در دوره ی متوسطه در تمام شهر ها جهت آمادگی در کنکور سراسری و آزمون های نهایی و دولتی توسط بهترین اساتید و برترین دانش اموختگان شیمی با سابقه تدریس برگزار می گردد . این کلاس ها بصورت دوره ای بوده و طی جلسات معین هر مقطع از کتاب شیمی در یک دوره به پایان می رسد و در پایان هر دوره آنالیز سوالات کنکور سالهای اخیر و سایر آزمون های دولتی و خصوصی در رشته ی تجربی و ریاضی انجام می شود . یادگیری درس شیمی بصورت کنکوری زمان زیادی می طلبد بنابراین پس از آموزش هر مبحث کلاس رفع اشکال برگزار می گردد تا دانش آموزان اصل مطلب و نکات جانبی را دریابند .

آموزش آنلاین شیمی در تمام شهر ها

در این دوره ها ارائه ی جزوات کامل شیمی بصورت کاملا مفومی و ترکیبی همراه با مثالها و تست های فراوان برای کسب درصد بالایی در این درس در امتحانات نهایی و کنکور سراسری انجام میشود .

در این کلاس ها از روش شبیه سازی نیز استفاده می گردد به دلیل اینکه اکثر مباحث شیمی جنبه ی مفهومی دارد شبیه سازی مفاهیمی مثل آرایش اتم ها و ساختار اتم ها و غیره باعث می شود این مفاهیم برای مدت طولانی در ذهن دانش اموز بماند .

همچنین در این کلاس ها ما به دانش آموزان یاد میدهیم که دقیقا چه مطالبی را باید یاد بگیرند . در برگزاری کلاس های آنلاین هیچگونه محدودیت زمانی وجود ندارد و با توجه به زمان در خواستی دانش آموزان کلاس ها قابل برگزاری میباشد .

اساتید مجرب ما تا روز امتحان پشتیبان دانش آموزان شما خواهند بود و همچنین با مشاوره ی خود مسیر یادگیری شما را پیگیری می کنند .

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *