آموزش آنلاین زیست شناسی در فسا برای کنکور

شروع برگزاری دوره آموزش آنلاین درس زیست شناسی متوسطه در شهرستان فسا برای داوطلبن کنکور و دانش آموزان عزیز نیز به صورت آنلاین ارائه می گردد . دوره های ما به صورت دوره هایی کاملا آنلاین نیز برای شما ارائه می گردد . از فواید حضور در کلاس های آنلاین می توان به صرفه جویی در وقت نیز اشاره کرد که دیگر شما وقت خود را صرف رفت و آمد نمی کنید . همچنین می توان به این موضوع اشاره کرد که شما در حین تدریس از هر مبحثی که سوال داشتید یا دچار مشکل شدید به مانند کلاس های حضوری می توانید از مدرس خود نیز بپرسید و همان زمان پاسخ خود را دریافت کنید .

آموزش آنلاین زیست شناسی در فسا برای کنکور

 

روش تدریس ما به صورت تدریس مفهومی – ترکیبی ، به همراه تکنیک تست زنی می باشد . ما برای شما هر فصل را به طور جداگانه آموزش می دهیم تا شما بتوانید تمام نکات مهم و تکمیلی هر بخش را آموزش ببینید . در کنار تدریس از انیمیشن های آموزشی هم استفاده می کنیم تا مفهوم مطالب را بهتر و گویاتر بیان شود .

این درس با توجه به این که یکی از دروس مهم و اصلی در رشته تجربی می باشد پس از اهمیت زیادی در کنکور برخوردار است و پاسخ صحیح دادن به هر سوال از این درس می تواند شما را به رتبه برتر کردن نزدیک کند .

به همین منظور ما سعی بر این داشتیم که با توجه به سوالات کنکور چند سال اخیر نکات مهم و تکمیلی هر بخش را جداگانه جمع آوری کنیم و در پایان هر فصل این نکات را به عنوان نکات تکمیلی به شما آموزش دهیم .

پس با آموزش نکات تکمیلی به مانند آن است که چندین دوره از سوالات کنکوری گذشته را مرور کرده اید .

ما تدریس خود را طبق بودجه بندی سال جاری پیش می بریم یعنی فصولی که دارای اهمیت بیشتری می باشد را به طور دقیق تر و نکته ای تدریس می کنیم .

کتاب زیست شناسی متوسطه شامل 3 جلد کتاب دهم – یازدهم و دوازدهم می باشد که هر جلد از این کتب دارای فصل ها و هر فصل هم برگرفته از چندین گفتار های متنوع می باشد .

برخی از فصل ها چون شباهت با هم دارند پس بهتر است برای فهم بهتر با هم آموزش داده شود .

—————————
مدرس : محدثه روستایی
تماس : ۰۹۱۰۰۰۰۰۰۰
تلگرام : ۰۹۱۰۰۰۰۰۰۰
واتس اپ : ۰۹۱۰۰۰۰۰۰۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *