آموزش آنلاین زبان در سمنان برای مدارس

کلاس زبان انگلیسی مدارس برای دانش آموزان دوره متوسطه اول به صورت آنلاین در سمنان برگزار میگردد . در این دوره هر آنچه که یک دانش آموز لازم است یاد بگیرد اعم از مهارت ها به صورت کاملا کاربردی آموزش میبیند . پایه های هفتم هشتم و نهم در درسی مانند زبان حکم ریشه و پایه را دارند بنابراین ما سعی میکنیم از همان ابتدا با تدریس اصولی و درست آن را محکم کنیم . از امتیازات کلاسمان این است که هرگونه ترس استرس و ذهنیت منفی نسبت به این مبحث را از بین برده به گونه ای که خودتان را مشتاق و علاقه مند به یادگیری میبیند و دنیای دیگری را تجربه میکنید . همین عامل باعث میشود که برای سرنوشت آینده تان تأثیر مثبتی بگذارد و به یکباره تصمیمات شما را هدفمند سازد .

آموزش آنلاین زبان در سمنان برای مدارس

کتابتان شامل مکالمه لغات گرامر و تلفظ میباشد که ما برای تدریس هر قسمت شیوه هایی را اتخاذ میکنیم که یادگیری برایتان آسان و دلنشین شود . برای کلمات از عکس های متنوع استفاده میکنیم تا به خاطر سپردن معانی آنها را سهولت ببخشیم . زیرا بکار بردن تصاویر قدرت ذهن شما را فعال و دو برابر میکند هیچگاه دچار فراموشی نمیشوید و در حافظه ی بلند مدتتان ثبت میشود .

اما در مکالمه ، با انواع موضوعات روبرو خواهید شد در حقیقت هدف کتاب این است که شما را در موقعیت های مختلف قرار دهد و مهارت گفتاریتان را تقویت کند تا بتوانید روان و ساده صحبت کنید . در این میان شما با اصطلاحات و عبارات مختلفی آشنا خواهید شد که بسیار کاربردی هستند و در فعالیت های روزمره قابل استفاده میباشد . قواعد دستوری یا همان گرامر اصولا زبان آموزان رابطه ی خوبی با این قسمت ندارند که میتواند از دلایل مختلفی نشأت بگیرد .

اما ما تکنیک هایی را بکار میبریم و به گونه ای آموزش میدهیم که جذاب و راحت شود و دیگر این پارت را خسته کننده ندانند . قسمت آخر با Pronunciation یا تلفظ سر و کار دارید که در حقیقت با فراگیری هر بخش تلفظ آن را هم یاد میگیرید . چرا که درست و صحیح ادا کردن یک جمله یا کلمه بسیار حائز اهمیت میباشد و باعث میشود که شنونده صحبت های شما را به خوبی درک کند و هیچگونه مفهوم مبهمی در ذهن نماند .

برای اینکه فضای کلاس شاد و کاملا صمیمی باشد از فایل های تصویری هم استفاده میکنیم تا آموختن این درس برایتان جذاب و شیرین باشد . با ما همراه باشید و از همین حالا رویاهایتان را عملی سازید و آنها را به واقعیت تبدیل نمایید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *