آموزش آنلاین زبان انگلیسی کنکور در همدان

داوطلبان عزیز با تکنیک های مختلف تست زنی و چگونگی خواندن درس زبان انگلیسی برای کنکور آشنا شوید و خود را برای آزمون سراسری آماده نمایید . این کلاس به صورت آنلاین در شهر همدان برگزار میگردد و همه ی کسانی که میخواهند یاد بگیرند چگونه این درس را بخوانند و به نتیجه ی مورد نظر برسند ، میتوانند شرکت نمایند . در کنار اینها شاید عده ای مهارت های خواندن را بدانند اما دارای اعتماد به نفس کافی نیستند و توانایی های خود را باور ندارند . بنابراین آموزش این دوره شامل افرادی میشود که دارای چنین ویژگی هایی هستند .

آموزش آنلاین زبان انگلیسی کنکور در همدان

فراموش نکنید برای اینکه یک آزمون به این مهمی را به خوبی پشت سر بگذارید و رضایت کافی را داشته باشید ، باید تمرکز خود را روی افکار مثبت بذارید تا آن چیزی را که میخواهید به دست آورید . در این کلاس تمامی تلاشمان بر این است که دامنه ی لغاتتان را افزایش دهیم به این صورت که کلمات دروس پایه های دهم یازدهم و دوازدهم را با شما کار کنیم .

زیرا بیشترین بخش از پاسخگویی به سؤالات بستگی به گنجینه ی قوی واژگانتان دارد . اگر واژه های بیشماری را بلد باشید ، میتوانید به سؤالات درک مطلب و ریدینگ هم پاسخ دهید . همچنین با شما انواع نمونه سؤال کنکور سال های اخیر را هم کار میکنیم تا از این راه با چگونگی آزمون آشنا شوید .

هر چقدر بیشتر تست حل کنید هم سرعت شما و میزان عملکردتان بالا میرود هم میاموزید چگونه زمان خود را مدیریت کنید . اصولا داوطلبین در آزمون دچار کمبود وقت میشوند حتی اگر بتوانند همه ی پرسش ها را به خوبی جواب دهند تا زمانی که نتوانند وقت خود را مدیریت کنند از پاسخ به سؤالات دیگر جا میمانند و همین عامل منجر به استرس در آنها میشود .

حقیقی شدن رویای موفقیت در کنکور شدنی است اما رسیدن به این هدف فراز و نشیب های بسیاری خواهد داشت اما با برنامه ریزی پشتکار اراده و غیره رسیدن به آن را آسان میکند . ما به شما کمک میکنیم تصور کنید هنگام تست زدن خود را در موقعیت واقعی قرار دارید و با ایجاد یک شرایط کاملا شبیه سازی شده و همچنین زمان مورد نیاز به تست زنی بپردازید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *