آموزش آنلاین زبان انگلیسی کنکور در سمنان

با کلاس آموزش آنلاین زبان انگلیسی در شهرهای سمنان و قم بهترین رتبه را در کنکور کسب کنید . هر کدام از بخش های سوالات زبان آزمون نیازمند یک سری برنامه ریزی و روش هایی برای تمرین و یادگیری هست که ما به تفکیک در مورد هر قسمت ترفندهایی را به شما ارائه میدهیم تا به راحتی بتوانید از عهده ی پاسخگویی به پرسش ها برآیید . انگلیسی در کنکور سراسری ضریب 2 دارد و باعث میشود داوطلبانی که مدیریت زمان خوبی در جلسه ندارند برای این درس وقت کم بیاورند البته در کنار عدم مدیریت صحیح زمان ، نداشتن تسلط کافی هم یکی از دلایل کمبود تایم برای جواب دادن به این درس است .

بنابراین ما با استفاده از متدهای مناسب به آنها میاموزیم که چگونه وقت خود را مدیریت کنند و از طرفی میزان تسلط خود را افزایش دهند .

ما به دانش آموزان و داوطلبان کنکور برای یادگیری گرامر حفظ کردن سریع لغات و ماندگاری در حافظه مهارت در کلوزتست ریدینگ و پاسخگویی سریع به تست های زبان انگلیسی کمک میکنیم تا اگر در این درس ضعیف یا درصدهای کم حتی منفی دارند ، بتوانند با درصد بالا رتبه خود را در آزمون سراسری ارتقا دهند .

نکته ای که وجود دارد این هست که اکثر داوطلب ها میل به داشتن رابطه دوستانه با زبان ندارن و اگر چاره داشتن حتما آن را از سیستم آموزشی حذف میکردن ما در این کلاس سعی نمودیم که راهکارهای بسیار مفید و کاربردی به شما عزیزان ارائه بدهیم تا بتوانیم شاهد کسب بالاترین تراز باشیم . برای خلق چنین لحظه ای خیلی مشتاق هستیم .

در درس زبان اگر حس میکنید که از عهده ی آن برنمیایید ، ناامید نباشید زیرا هیچکس به صورت مادرزاد بلد نیست تست ها را حل کند . اگر هم خیلی قوی هستید پس مغرور نباشید زیرا در سال 98 هم مشاهده کنید فقط 12 نفر در رشته ی تجربی توانستند انگلیسی را 100 بزنند . بنابراین زمانی به خود ببالید که بتوانید کامل جواب دهید و هر تست را در کمتر از 15 ثانیه پاسخ دهید . برای افزایش درصد باید اولا نحوه مطالعه را بلد باشید ثانیا چگونگی مرور تست های جامع قدمی برای رسیدن به موفقیت است .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *