آموزش آنلاین زبان انگلیسی عمومی در ساری

کلیه ی علاقمندان به شرکت در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی عمومی از همین حالا می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند و از آموزش همه جانبه و اصولی این درس در شهر ساری ، برخوردار گردند . برگزاری کلاس ها عمدتا به صورت خصوصی ، نیمه خصوصی ( 5 نفر ) یا گروهی ( حداکثر 10 نفر ) می باشد و هر فرد با توجه به اهداف خود در دوره های مربوطه شرکت و برای تقویت مهارت های چهارگانه ی شنیداری ( Listening ) ، نوشتاری ( Writing ) ، گفتاری ( Speaking ) و خواندن (Reading ) ، آموزش داده می شود .

آموزش آنلاین زبان انگلیسی عمومی در ساری

آموزش ها تنوع گسترده ای از کلاس ها را شامل می گردد ؛ اعم از کلاس های تقویتی و رفع اشکال در تمامی پایه های مدارس برای دانش آموزان ، آمادگی برای شرکت در کنکور های سراسری ، ارشد ، دکتری ، ام اس آر تی (MSRT ) ، آموزش از سطوح مقدماتی برای شرکت در آزمون های بین المللی نظیر آیلتس ( IELTS) و …

با توجه به اهمیت روزافزون یادگیری زبان انگلیسی در دنیای امروز ، حتی یک روز را هم برای یادگیری این مهارت مهم و پر کاربرد از دست ندهید و از همین امروز برای دستیابی به موفقیت ، یک گام اساسی بردارید . به خاطر داشته باشید ، کسی که امروز را از دست می دهد ، فردا را پیدا نمی کند . هیچ چیز مهم تر از امروز نیست .

Who looses today, won’t find tomorrow. There’s nothing important as today.

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *