آموزش آنلاین زبان انگلیسی در سمنان به صورت خصوصی

کلاس آموزش آنلاین زبان انگلیسی ویژه کودکان 10 سال در شهر سمنان برگزار میگردد . یادگیری توسط نوگلان میتواند در بزرگسالی و تمام مراحل کار زندگی شخصی توسعه فردی و روابط کمک کند . همچنین مزایایی فوق العاده در کارکرد بهتر و رشد شناختی به همراه خواهد داشت که نمیشود آنها را نادیده گرفت . بنابراین این کلاس به صورت خصوصی انجام میشود و افزایش خلاقیت اعتماد به نفس مهارت های ارتباطی کلامی از ویژگی های تدریس ما به حساب میاید .

آموزش آنلاین زبان انگلیسی در سمنان به صورت خصوصی

پخش شعر یا فایل های تصویری فیلم های کوتاه انیمیشن ها چاشنی فعالیت های ماست . در واقع هدف ما این است که دو مهارت شنیداری و یادگیری لغات همزمان را از طریق سرگرمی بیاموزید . برای تقویت مکالمه از طریق فیلم های کودکانه سرگرم کننده و جذاب آنها را در معرض شنیدن قرار میدهیم تا ذهنشان با لغات آشنا شده و به مرور زمان عبارات و لغات جدید را به خاطر بسپارند .

ما با یک برنامه ریزی دقیق و معنادار متناسب با روحیه کودکان در نظر گرفته ایم تا بهتر بتوانند وارد گفت و گو شوند و درباره آن صحبت کنند . با استفاده از تصاویر جذاب شاد و رنگی به آموزش الفبا لغات اسامی حیوانات میوه ها سبزیجات میپردازیم .

خردسالی بهترین دوره برای آموختن لحن و تلفظ است و حتی مطالعات نشان داده است که در این دوره کودکان میتوانند کاملا لهجه زبان دوم را یاد بگیرند و تقلید کنند بنابراین ما کمک میکنیم تا این عزیزان با آواها و صداها آشنا شوند . آموزش زبان به کودکان دغدغه بسیاری از والدین است چرا که امروزه با پیشرفت هر چه بیشتر تکنولوژی و نزدیک تر شدن مردم جهان به یکدیگر نیاز به آموختن زبان بیش از پیش احساس میشود .

با این حال کودکان نمیتوانند دائما تمام وقت خود را در کلاس های درس بگذرانند و به بازی و تفریح بیشتری برای پرورش احساس کنجکاوی و خلاقیت خود نیاز دارند . ما با ارائه ی تکنیک هایی زبان انگلیسی را به شیوه ای جذاب تری یاد میدهیم و فضایی صمیمی و جذاب را فراهم میکنیم تا کودک خودش تمایل پیدا کند که آن را دنبال نماید . فراموش نکنید افرادی که از سنین پایین زبان را یاد میگیرند توانایی کلامی بالاتری را شکل میدهند .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *