آموزش آنلاین زبان انگلیسی در ساری برای مدارس

دوستای خوبم سلام ! اگه تمایل دارید از آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای یادگیری اصولی این درس و اخذ نمرات برتر در مدارس شهر ساری برخوردار شوید ، این متن مختص شماست . امروز میخوام شما را با واژه ی انگلیسی ( Role model) که به معنای ( الگو ) هست ، آشنا کنم و ازتون بپرسم ( Who is your role model ? ) الگوی شما کیست ؟ آدم های هدفمند ، برای رسیدن به موفقیت ، افراد موفق را الگوی خودشون قرار میدن و توصیه های مهم اونا را به کار می بندن تا بتونن به درستی و در مسیر موفقیت گام بردارند . بیل گیتس ( Bill Gates) ، بنیان گذار مایکروسافت و از سرشناس ترین سرمایه داران آمریکایی ( کیه که نشناسه ! ) و الگوی بسیاری از مردم سراسر جهان ، پنج سال آینده را وابسته به کتاب هایی که می خوانید ، عادت هایی که دارید ، غذا هایی که می خورید ، گفتگو هایی که امروز به آن می پردازید و آدم هایی که با آن ها وقت می گذرانید ، می داند . شما برای پنج سال آینده ی خود چه اقدامی کردید ؟ اگه دلت میخواد پنج سال بعد در بهترین دانشگاه های دنیا درس بخونی و آینده ی شغلی و شخصی خودتو تضمین کنی از همین امروز به طوری جدی و با برنامه ریزی به یادگیری زبان انگلیسی بپرداز و قدم به قدم به موفقیت نزدیک و نزدیک تر شو . یادت باشه ، هیچ راه میانبر تضمینی وجود نداره . پس تا فرصت هست ، ازش به خوبی استفاده کن و آیندتو بساز .

آموزش آنلاین زبان انگلیسی در ساری برای مدارس

در مورد کلاس ها هم باید بگم که دو نوع کلاس داریم . اولیش برای اون دسته از دانش آموزانی هست که میخوان به طور جدی و با انگیزه دروس مدرسه رو یاد بگیرند و ضمن دستیابی به نمرات برتر در امتحانات پایان ترم ، برای کنکور و ورود به دانشگاه نیز در آینده آماده بشن و در واقع جزء کلاس های تقویتی و رفع اشکال و آمادگی برای امتحانات محسوب میشه .

دومیش هم مربوط میشه به اون دسته از دانش آموزانی که هدف های آیندشون مشخصه و میخوان پایه های یک آینده ی رویایی را از همین حالا بسازند . برای این دسته ، کلاس ها به صورت ترمی برگزار میشه و به تدریج برای شرکت در آزمون های بین المللی آماده میشن ( یجورایی پرتاب به سمت موفقیته ! ) . در نهایت دوستای گلم ، هیچوقت خودتونو دست کم نگیرید و به توانایی هاتون اعتماد داشته باشید . موفقیت سهم شماست . سهمتونو از دنیا ، تمام و کمال ، بگیرید .

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *