آموزش آنلاین زبان انگلیسی در ساری برای دانش آموزان

تصمیم داریم با برگزاری کلاس های آنلاین در شهر ساری ، درس زبان انگلیسی را به گونه ای آموزش دهیم تا در درجه ی اول ، تمامی اشکالات دانش آموزان در این درس برطرف شود و بدون هیچ گونه نگرانی در امتحانات شرکت و بالاترین نمرات را کسب کنند ؛ سپس با کار کردن روی منابع کمک آموزشی معتبر  ، دانش آن ها را در این درس بسط دهیم  ، به طوری که قادر به برقراری ارتباط به زبان انگلیسی و استفاده از سایر مهارت ها  ، نظیر مهارت های شنیداری  ، نوشتاری و خواندن گردند و در آینده برای آزمون های مهم زبان انگلیسی  ، مانند انواع کنکور ها و … آمادگی اولیه را کسب نمایند .

آموزش آنلاین زبان انگلیسی در ساری برای دانش آموزان

برگزاری کلاس ها به صورت خصوصی  ، نیمه خصوصی ( 5 نفر ) و گروهی ( حداکثر 10 نفر ) می باشد و زبان آموزان می توانند با تنوعی که در نوع برگزاری کلاس ها در اختیارشان قرار داده ایم  ، با توجه به نیاز های خود در یکی از این کلاس ها شرکت کنند و به نتایج دلخواه دست یابند .

به عنوان مثال  ، زبان آموزانی که با کمبود وقت مواجهند و تا شروع امتحانات فرصت چندانی ندارند  ، می توانند با شرکت در کلاس های خصوصی  ، در کوتاه ترین زمان  ، نقاط ضعف خود را پوشش دهند و به نمرات عالی در امتحانات دست یابند .

همچنین برای دانش آموزانی که نیازمند شرکت در کلاس هایی با هزینه های مناسب می باشند  ، امکان شرکت در کلاس های عمومی فراهم شده است .  ما برای رساندن شما به موفقیت و کسب نتایج مطلوب در امتحانات  ، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم . اگر شما هم پشتکار به خرج دهید  ، موفقیت خود را تضمین خواهید کرد .

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *