آموزش آنلاین زبان انگلیسی در ساری

علاقمندان به فراگیری زبان انگلیسی در شهر ساری می توانند در کلاس های آنلاین ما شرکت کنند و دانش خود را در این زمینه افزایش دهند . برای شرکت در این کلاس ها و برخورداری از آموزش صحیح و اصولی در این درس ، نیاز به هیچ شرایط خاصی نیست و با انگیزه بودن شما ، شرط کافی برای یادگیری از صفر تا صد این مهارت مهم می باشد . برگزاری کلاس ها به صورت خصوصی ، نیمه خصوصی ( 5 نفر ) و گروهی ( حداکثر 10 نفر ) می باشد و شما می توانید به انتخاب خود در یکی از این کلاس ها شرکت کنید و سطح زبان خود را بهبود بخشید .

آموزش آنلاین زبان انگلیسی در ساری

در هر ترم ، از منابع متنوعی برای آموزش و تقویت مهارت های شنیداری ( Listening ) ، نوشتاری ( Writing ) ، گفتاری ( Speaking ) و خواندن (Reading ) که پایه های اصلی آزمون های بین المللی نظیر آیلتس (IELTS ) می باشند ، استفاده می ­گردد و با برنامه ریزی دقیق برای حل تکالیف در منزل و ارائه ی آن به کلاس ، مباحث را به صورت جدی و هدفمند دنبال خواهیم کرد .

تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی در هر مقطعی از زندگی ، ایده ی فوق ­العاده­ ای است و تاثیرات آن در ایجاد فرصت ­های شغلی بهتر و بیشتر و … بر کسی پوشیده نیست . فرصت استثنایی برای یادگیری در زمان حال را از دست ندهید و با شرکت در کلاس های ما با کیفیت تر از همه جا ، به این مهم بپردازید و سطح شغلی و اجتماعی خود را ارتقا بخشید .

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *