آموزش آنلاین زبان انگلیسی دبیرستان در سمنان

دانش آموزان دوره دبیرستان شهرهای سمنان و ساری با شرکت در کلاس آموزش آنلاین زبان انگلیسی میتوانید با شیوه ها و متدهای نوین آشنا شوید و تمامی مشکلات خود را حل نمایید . در اینجا ما تمامی بخش ها از جمله لغات گرامر ریدینگ را تحت پوشش قرار میدهیم و به شما میاموزیم که چگونه بر هر قسمت تسلط کافی را پیدا کنید . این کلاس شامل کسانی میشود که به هر دلایلی مانند ترس کمرویی استرس اضطراب نداشتن اعتماد به نفس آموختن زبان را کنار گذاشته اند ، اینبار باعث میشود که با ذوق و علاقه مندی به سمت آن بروند سطح علم و آگاهی خود را ارتقا دهند .

آموزش آنلاین زبان انگلیسی دبیرستان در سمنان

همچنین تمامی مهارت های کلامی و ارتباطی آنها تقویت میشود تا جاییکه خود را یک خارجی زبان تصور میکنند . با ما همراه باشید و برای رسیدن به آینده ای بهتر پیشرفت خود را تضمین کنید . آموزش زبان انگلیسی در این کلاس ساده منسجم شفاف و صریح است حتی برنامه درسی گرامر و واژگان بسیار بادقت پیش میرود و به زبان آموزان این امکان را میدهیم تا قبل از یادگیری دستور زبان های پیچیده ایتدا روی ساختارهای پایه کار کنند بنابراین vocabulary grammar conversation به طور مداوم تقویت میشود .

همچنین به گونه ای آموزش میبینید که میتوانند نظرات و تفکرات خود را راحت تر و روان تر درباره ی موضوعاتی مثل استعدادها توانایی ها و عادت های رفتاری خوب و بد اظهارنظر نمایید . زبان انگلیسی یکی از گسترده ترین و تاثیرگذارترین زبان ها در جهان تعریف شده است به همین دلیل بسیاری از کشورها انگلیسی را به به عنوان زبان دوم در برنامه درسی مدرسه خود قرار میدهند و افراد در سنین نوجوانی شروع به یادگیری میکنند .

متاسفانه در کشور ما تدریس زبان در مدرسه به صورت کاملا نامناسب غیراصولی و غیرحرفه ای صورت میگیرد به گونه ای که نه تنها دانش آموزان توانایی صحبت کردن را ندارند بلکه بسیاری از آنها از زبان دلزده میشوند و سطح بسیار ضعیفی دارند به همین دلیل بسیاری از والدین فرزندان خود را به دوزبانه شدن تشویق میکنند و آنها را به کلاس زبان میفرستند . اما خبر خوب این است که شیوه ی آموزشی ما اصولی و کاربردی است و باعث میشود عزیزان به آسانی مرحله به مرحله این مبحث را فراگیرند و از آن لذت ببرند .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *