آموزش آنلاین ریاضی هفتم در رشت

کلاس های آموزشی ریاضیات برای دانش آموزان پایه ی هفتم دبیرستان برگزار می گردد. درس ریاضی در این کلاس ها توسط فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی برق الکترونیک از یکی از دانشگاه های سراسری معتبر کشور آموزش داده می شود. استاد مربوطه دارای سابقه ی تدریس طولانی در مدارس و موسسات سطح شهر رشت و سایر شهرهای استان می باشد. کلاس های ما، با توجه به درخواست های مکرر دانش آموزان، به صورت آنلاین تشکیل خواهد شد.

آموزش آنلاین ریاضی هفتم در رشت

مژده به تمامی دانش آموزان دبیرستانی در سرتاسر کشور، دیگر نگران پایین بودن سطح دانش ریاضیات خود نباشید. مطالب درسی در کلاس های آنلاین ما از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود. به این ترتیب امکان ثبت نام برای تمامی شما عزیزان، از تمام نقاط کشور فراهم شده است.

با توجه به اینکه برای برخی از دانش آموزان رفت و آمد به کلاس های آموزشی از جهت صرف زمان و هزینه، همواره چالش برانگیز بوده است، ما با برگزاری کلاس های آنلاین، مشکل شما را حل کرده ایم. به این ترتیب در هر زمان که بخواهید و در هر مکانی که باشید می توانید به راحتی به یادگیری مطالب درسی با کیفیت بالا بپردازید. با نام نویسی در این کلاس ها، دانش آموزان عزیز ابتدا زمان مورد نظر خود برای برگزاری کلاس را با استاد مربوطه هماهنگ می نمایند و سپس در زمان تعیین شده از طریق نرم افزارهایی که ما به شما معرفی می کنیم، به راحتی و  از راه دور، در کلاسی با کیفیت حتی بالاتر از کلاس های حضوری شرکت می نمایند.

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *