آموزش آنلاین ریاضی نهم در رشت

کلاس های آموزشی ریاضیات برای دانش آموزان دوره ی اول متوسطه برگزار می گردد. مطالب درسی کتاب  های ریاضی پایه هفتم، هشتم و نهم دبیرستان، در این کلاس ها توسط دبیر باتجربه، دارای مدرک کارشناس ارشد مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه سراسری آموزش داده می شود. به منظور حفظ راحتی دانش آموزان عزیز و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، کلاس های ما به صورت آنلاین تشکیل می شود. به این ترتیب شما عزیزان در هر نقطه از کشور که هستید، دیگر لازم نیست نگران پیدا کردن دبیر مجرب برای یادگیری ریاضی، مشکلات ناشی از دوری مسافت و رفت و آمد به کلاس باشید. در دوره های ما امکان ثبت نام برای تمامی دانش آموزان دبیرستانی از تمام نقاط کشور فراهم شده است. به این ترتیب به راحتی و بدون نیاز جا به جایی می توانید از منزل خود در کلاس ریاضی شرکت نمایید و در کمال آسودگی از یادگیری مطالب درسی با کیفیتی متفاوت لذت ببرید.

آموزش آنلاین ریاضی نهم در رشت

لازم به ذکر است که کلاس های مجازی ما، به صورت تک نفره یا گروهی تشکیل خواهد شد و مطالب درسی از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود. به این ترتیب شما دانش آموزان عزیز با هر سطحی از دانش ریاضی، پس از شرکت در این دوره ها، می توانید شاهد پیشرفت محسوس در سطح درسی خود باشید.

پس از نام نویسی در کلاس های ما، دانش آموزان ابتدا زمان کلاس را با استاد مربوطه هماهنگ می کنند و در زمان تعیین شده از طریق نرم افزارهای آموزشی، مانند کلاس های حضوری در کلاس ریاضی شرکت می نمایند.

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *