کلاس زبان انگلیسی دبیرستان در سمنان

با شیوه های جدید و جذاب آموزش زبان انگلیسی دوره دبیرستان در کلاس مجازی شهرستان های سمنان و مجن آشنا شوید . ما سعی کرده ایم علاوه بر کارکردن روی کتاب درسی، به موضوعات فعالیت های دیگر هم بپردازیم تا مهارت های ارتباطی و کلامی دانش آموز تقویت شود . بنابراین با صحبت کردن در مورد بحث های مختلف سعی شده است که دانش لغوی زبان آموز افزایش یافته و ضمن آن گرامر را اصولی در قالب جملات یاد بگیرد .

کلاس زبان انگلیسی دبیرستان در سمنان

همچنین روی مشکلاتی مانند تپق زدن هنگام صحبت کردن که میتواند ناشی از ترس و استرس باشد تمرکز کرده و برای بهبود آن از روش هایی استفاده میکنیم که تمامی این ضعف ها به صورت ریشه ای از بین برود .

هدف دانش آموزان از یادگیری زبان مقطع دبیرستان، درک فهم متون انگلیسی گرامر و ساختارهای آن همچنین تقویت مهارت های تست زنی و آمادگی برای کسب رتبه برتر در کنکور است . ما راهکارهایی را در اختیار شما قرار میدهیم تا به راحتی بتوانید زمان را مدیریت کنید و تسلط کافی برای فهمیدن مطالب ریدینگ داشته باشید .

با حضور در کلاس باعث میشود تمامی روش های قدیمی و سنتی که منجر به کنار گذاشتن زبان و دلزدگی میشد، فراموش کنید و قادر خواهید بود توانایی هایتان را افزایش داده و نمره ی دلخواهتان را دریافت نمایید . ما متذکر میشویم که زبان فرار است پس این تلاش پشتکار و هدف شماست که میزان موفقیتتان را مشخص میکند .

پس اگر میخواهید موفق شوید بخشی از زمان خود را به ما اختصاص دهید تا شاهد عملکرد مثبت و پیشرفت چشمگیر خود باشید . همچنین گول تبلیغاتی که قصد دارند در مدت زمان کم شما را به یک استاد زبان تبدیل نمایند، نخورید زیرا بدون تمرین کردن اینکار غیرممکن است .

گاهی ممکن است دانش آموز بهره ی لازم را از درس خود نبرد و نیازمند آموختن عمیق تر و نکات زیادتری میباشد . پیشنهاد میکنیم در کلاسمان ثبت نام کنید تا برنامه ای هدفمند در اختیارتان قرار داده سطح علم و آگاهی خود را بالا برده و از تکنیک های درست تدریس به خوبی برخوردار شوید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *