کلاس آموزش زبان انگلیسی در سمنان برای مدارس

با برگزاری کلاس زبان انگلیسی برای مدارس متوسطه اول در شهرستان سمنان شما علاقه مندان عزیز میتوانید بخش های کتاب را به صورت آنلاین آموزش ببینید . کتاب به بخش های مختلفی از جمله لغات گرامر مکالمه تقسیم میشود و ما برای هر قسمت روش های متفاوت و جذابی را در نظر گرفته ایم تا این مبحث شیرین تدیل به یک درس خسته کننده نشود . زیرا میدانیم شیوه های سنتی علاوه بر آنکه پاسخگو نیستند بلکه باعث میشود زبان آموزان از این درس دلزده و آن را برای همیشه کنار بگذارند .

کلاس آموزش زبان انگلیسی در سمنان برای مدارس

یکی از مزایای کلاس ما این است که عزیزان میتوانند در پایان به خوبی از نقاط ضعف و قوت خود آگاه شوند و میزان عملکرد خود را ارزیابی نمایند . این امر عاملی است جهت ایجاد انگیزه که بتوانند برای پیشرفت خود گام های محکمتری بردارند .

از جمله پارت مهم کتاب واژگان است که تأثیر زیادی بر قسمت های دیگر دارد زیرا شما با دانستن معنی لغت میتوانید جملات در مکالمه یا ریدینگ را ترجمه کنید . همین عامل یعنی شما قدم بزرگی را برداشته اید بنابراین ما با استفاده از تصاویر جذاب و آوردن شیوه های مختلف به شما کمک میکنیم تا کلمات را به همراه مترادف و متضاد آنها را حفظ کنید تا دایره لغات شما گسترده تر شود همچنین شما را با نحوه ی درست تلفظ واژه ها آشنا میکنیم . زیرا هنگام خواندن متن یا جملات ، چگونگی درست خواندن شما میزان تسلط و مهارت شما را نشان میدهد .

از دیگر قسمت های کتاب گرامر است که آن را به صورت کاملا اصولی و کاربردی آموزش میدهیم و مثال های آن را در قالب دیالوگ و جمله های متن کار میکنیم تا به صورت عمیق و سازنده در ذهن شما نهادینه شود حتی اگر بخواهید صحبت کنید آن را از لحاظ ساختاری درست و دقیق به کار ببرید . در قالب مکالمه با عبارات و اصطلاحات زیادی آشنا خواهید شد که اینها میتواند در فعالیت های روزمره کاربردی و قابل استفاده باشد .

اما بخش آخر یعنی passage ما تمامی قسمت ها را از جمله vocab و مترادف انها همچنین گرامر را روی آن پیاده میکنیم در حقیقت شما ریدینگ را به صورت کاملا تحلیلی یاد خواهید گرفت که این امر میزان تسلط شما را افزایش میدهد و باعث میشود در امتحان پایان ترم از عهده ی سؤالاتی ماند درک مطلب به خوبی بربیایید و نمره ی زیادی را به خود اختصاص دهید . زیرا همانطور که میدانید سؤالات بخش ریدینگ از چند قسمت تشکیل شده است و درست جواب دادن شما تأثیر زیادی روی نمره تان دارد .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *