کلاس آموزش آنلاین زبان انگلیسی در تهران

دانش آموزان پایه هشتم متوسطه کیفیت بالای یادگیری درس زبان انگلیسی را تجربه کنید و آن را به صورت آنلاین در شهرهای تهران و سمنان آموزش ببینید . هدف از کلاس ما رویکرد ارتباطی فعال و خودباورانه طراحی شده است که مبتنی بر تقویت روحیه تعامل و ایجاد توانایی ارتباط بر اساس نیازهای ملموس زندگی فردی و اجتماعی است . در واقع میخواهیم روحیه حل مسئله و خودباوری در زبان آموزان تدوین گردد . کتاب شامل هفت درس اصلی و سه بخش مروری است از جمله مهارت های شفاهی کتبی تمرین و زبانی . در واقع این دوره نقطه آغاز فرایند آموزش و یادگیری است و ما با ابتکار و خلاقیت خود زمینه را برای تعمیق فرایند فراگیری از طریق تعامل بین خود و عزیزان فراهم میکنیم .

کلاس آموزش آنلاین زبان انگلیسی در تهران

ما به تدریس تصویری لغات به صورت گویا میپردازیم و با انتخاب این عکس های گرافیکی جذاب به جذابیت و سرعت آموختن همچنین ماندگاری آن در ذهن شما بسیار کمک میشود . تک به تک تصویر ها به صورت روان و صحیح تلفظ میکنیم تا هیچ مشکلی در ادا کردن لغت نداشته باشید در واقع استفاده ی همزمان از این دو قسمت به تثبیت این واژگان در حافظه ی شما دانش پژوهان عزیز کمک قالب توجهی خواهد نمود .

اما در پارت گرامر هدف غالب زبان آموزان یادگیری مکالمه انگلیسی است و فکر میکنند تدریس گرامر نمیتواند به مهارت صحبت کردن آنها کمک کند . تمرکز ما روی ساختار جمله سازی است و کاری میکنیم که زبان آموز بتواند جملات درست بسازد و بارها و بارها آن را تکرار کند تا پایه درست ساخته شود .

بهترین راه ملکه شدن قواعد در ذهن دیدن فیلم های آموزشی است بنابراین با پخش فایل و کلیپ های تصویری سعی میکنیم که گرامر را به صورت عمیق و سازنده یاد دهیم . یادگرفتن مکالمه بیشتر به میزان وقت و استعداد شما بستگی دارد .

ما آسان ترین روش یادگیری را انتخاب کرده ایم تا بتوانیم همه ی قسمت های موردنظر از جمله idiom ( اصطلاح ) expression ) عبارت ) pronunciation ( تلفظ ) آشنا شوید و از این راه میتوانید در حد ابتدایی به صحبت کردن بپردازید . در حقیقت هدف ما در این بخش تقویت مهارت های گفتاری شماست تا بتوانیم اگر از حرف زدن میترسید یا دچار کمبود اعتماد به نفس هستید به شما انگیزه دهیم که همه ی این ضعف ها در شما از بین برود .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *