تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اهواز

نوجوانان عزیز با داشتن معلم خصوصی میتوانید زبان انگلیسی مبتدی را به صورت آنلاین در شهر اهواز آموزش ببینید . همچنین استفاده از انواع منابع آموزشی مرتبط به منظور یادگیری سریعتر از فعالیت های تدریس ما محسوب میشود در حقیقت هدفمان این است که کمک کنیم تا بتوانید با بیشترین کیفیت یاد بگیرید . در این دوره شما همه نکاتی که باید از پایه بدانید را یاد میگیرید و تمام تلاشمان بر این است که مطالب را جامع تر و با جزئیات بیشتر توضیح بدیم .

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اهواز

آموزش های ما بر پایه متدهای علمی بنا شده است و بر خلاف روش های دیگر که شما را بر یک مهارت ضروری مانند مکالمه شنیداری تقویت میکنند تمامی محتواهای لازم را برای تسلط به انگلیسی پوشش میدهند . پایه ای ترین دوره در رده سنی نوجوانان سطح Basic است که آنها میتوانند زبان انگلیسی را فرا گیرند . هدف اصلی این دوره ترغیب زبان آموزانی است که به تازگی وارد حیطه یادگیری زبان شده اند تا در مسیر خود بتوانند استوار و ثابت قدم حرکت کنند .

ما در اینجا چهار مهارت اصلی یعنی شنیداری ( Listening ) گفتاری ( Speaking ) نوشتاری ( Writing ) و درک مطلب ( Comprehension ) را در نو آموزان تقویت میکنیم . اما از آنجایی که هدف اصلی فراگیری زبان یا به عبارتی دو زبانه شدن برقراری ارتباط است ، روشن است که توانایی گفتاری بیشتر مورد توجه قرار میگیرد و انرژی قابل توجهی برای ارتقا آن در نظر گرفته میشود .

برنامه های درسی یا همان Lesson plan ما این است که آنها با مباحث گرامری مانند زمان حال ساده و استمراری کلمات پرسشی و مسائلی از این قبیل آشنا خواهند شد . همچنین لغات پرکاربرد را به روشی کاملا متنوع و جذاب میاموزند . امروزه دانستن زبان انگلیسی و زبان آموزی یکی از مسائل مهم و اساسی افراد جوامع مختلف گردیده است .

نگاه کوتاه جامعه کنونی بیانگر این حقیقت است که دو زبانه شدن امری مهم است و همگان به این نکته آگاهی کامل دارند که English تأثیر بسزایی در زندگی آنان دارد و عدم آشنایی با آن باعث به وجود آمدن مشکلاتی در انجام کارها میشود . فرصت های طلایی را غنیمت شمارید و با ثبت نام و شرکت در کلاسمان سطح علم و آگاهی خود را ارتقا دهید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *