تدریس آنلاین زبان انگلیسی کنکور در ساری

دوست خوب کنکوری من سلام ! وقتی اسم کنکور میاد یاد عبارت Time presses میفتم . یعنی چی ؟ یعنی وقت تنگه ! خودم که به شخصه حس جالبی ازش دریافت نمی کنم . خالی از لطف نیست بدونی که در کشور های اروپایی و آمریکا این آزمون شیرین و دوست داشتنی برگزار نمیشه ! و در کشور ما هم بحث هایی درباره برچیده شدن آزمون کنکور وجود داره و اصلا بعید نیست که در آینده این اتفاق رخ بده ولی تا رسیدن اون روز ، باید راهی برای غلبه بر وضعیت موجود پیدا کنیم چون راهیه که قراره آینده و سرنوشتمون رو تا حد زیادی تحت تاثیر قرار بده . آدم های موفق پا پس نمیکشن اونا تو دل شرایط سخت میرن و دست پر برمیگردن . میخوام بهت بگم درکت میکنم . همه ی این روز ها رو سپری کردم و دلم میخواد راهی برای کمک کردن به هم شهری های خودم پیدا کنم . تصمیم دارم با برگزاری کلاس های آنلاین زبان انگلیسی در شهر ساری به تدریس این درس بپردازم و بهت ثابت کنم تو قوی تر از غول کنکور هستی .

تدریس آنلاین زبان انگلیسی کنکور در ساری

برگزاری کلاس ها به صورت خصوصی ، نیمه خصوصی و گروهی می باشد . در این کلاس ها پس از تدریس منابع و ارائه ی نکات کنکوری ، به مرور و جمع بندی درس ها و حل تشریحی آزمون های سراسری سال های اخیر پرداخته می شود تا به تجربه کافی در تست زنی دست یابید و برای شرکت در کنکور ، آمادگی لازم را کسب کنید .

همه ی ما تو زندگی عزیزانی داریم که برای خوشحال کردنشون دنبال فرصت مناسب می گردیم . من میگم فرصت مناسب همین حالاست . اگه واقعا تصمیم داری با موفقیتت حال اطرافیانتو خوب کنی ، پس فرصتو از دست نده منم بهت کمک میکنم تا به جایی که آرزوشو داری برسی . مهم ترین سهم من از موفقیت تو ، ایجاد یک رد پای خوب بر روی زمینه !

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *