تدریس آنلاین زبان انگلیسی مدارس در مشهد

کلاس زبان انگلیسی ویژه دانش آموزان مدارس متوسطه دوم با تضمین یادگیری در مشهد برگزار میگردد . تدریس ما به صورت آنلاین و کاملا متفاوت با آموزش های مدرسه است زیرا اکثر دانش آموزان هم از روش های سنتی و قدیمی خسته شده اند هم از شیوه های اصولی و صحیح آگاه نیستند . همین امر باعث شده است آنها از زبان فاصله بگیرند و برای تقویت آن هیچ تلاشی نکنند . اما این اطمینان را به شما میدهیم که زمانی که در کلاس ما حضور پیدا کنید و با تکنیک های تدریسمان آشنا شوید نه تنها حس ذوق و علاقه مندی در شما ایجاد میشود بلکه سرعت یادگیریتان افزایش پیدا میکند و ناخوداگاه تغییرات و موفقیت چشمگیر خود را مشاهده میکنید .

تدریس آنلاین زبان انگلیسی مدارس در مشهد

ما تمامی بخش های یک کتاب را که شامل لغات گرامر کلمات و متن میشود ، تحت پوشش قرار میدهیم . قصدمان این است که به خاطر سپردن واژگان را به شما یاد دهیم تا از این راه بتوانید دامنه واژگانتان را گسترده کنیم زیرا اینکار هنگام آمادگی برای کنکور سراسری برایتان مفید و کاربردی است و هیچگاه دچار فراموشی نخواهید شد .

ما تجزیه و تحلیل متن یا همان ریدینگ را به شما میاموزیم در حقیقت شما در غالب متن با قواعد دستوری و انواع Vocab حتی مترادف آنها آشنا خواهید شد . دریافت نمره ی عالی در امتحان و انجام فعالیت در کلاس به بهترین شکل برای این عزیزان بسیار مهم است . اما ممکن است به دلایلی از جمله ترس یا خجالتی سد راه فعالیت هایشان شود و نمیتوانند آن چیزی را که از خود انتظار دارند انجام دهند .

اما این قول را به شما میدهیم که با حضور فعال و مفید در کلاسمان میزان اعتماد به نفس و خود باوریتان ارتقا میابد و دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت . همچنین با شما انوع و اقسام نمونه سؤالات امتحانی کار خواهیم کرد تا با سؤال های امتحانی مختلف آشنا شوید و هنگام امتحان دچار مشکل نشوید و از عهده ی آن به خوبی بر آیید .

با صرفه جویی در زمان و پرداخت هزینه مناسب و مقرون به صرفه میتوانید از ویژگی های مثبت این دوره برخوردار شوید و به هدف والای خود دست پیدا کنید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *