آموزش مجازی نرم افزار متلب در سراسر کشور

دوره ی مجازی آموزش تخصصی نرم افزار متلب به صورت آنلاین برای تمامی علاقه مندان به برنامه نویسی و ریاضیات در سراسر کشور برگزار می شود . کلاس های آنلاین در نرم افزار adobe connect تشکیل می شوند . دسترسی به این نرم افزار از طریق لپ تاپ و همچنین تلفن همراه هوشمند ممکن است . بنابراین کلیه ی علاقه مندان از سراسر کشور به راحتی می توانند با اتصال به اینترنت از این دوره آموزشی استفاده کنند .

آموزش مجازی نرم افزار متلب در سراسر کشور

در کلاس های آنلاین آموزش متلب ، ابتدا با محیط کلی این نرم افزار محبوب آشنا می شوید . سپس مباحث مختلف از جمله  کد نویسی ، کاربرد توابع و مدل سازی و معادلات ریاضی ، رسم نمودار و نحوه ی استفاده از ابزارهای مختلف دیگر این نرم افزار تدریس می شوند . کلیه ی مباحث به صورت کاملا اصولی و پایه آموزش داده می شوند . بنابراین بدون هیج دانشی از برنامه نویسی می توانید در این دوره شرکت کنید و اصول و مقدمات کار با نرم افزار قدرتمند و بسیار کاربردی متلب را بیاموزید .

به علت کاربرد فراوان محاسبات و مدل سازی ریاضیاتی در صنایع و یا آزمایشگاه های مختلف ، یادگیری نرم افزار متلب بویژه به دانشجویان و دانش آموختگان رشته های علوم پایه و فنی و مهندسی توصیه می شود . با فراگیری این نرم افزار می توانید بسیاری از مسائل تحلیلی و یا عددی ریاضی را که حل آن ها بدون استفاده از هوش مصنوعی مشکل ، بسیار وقت گیر و یا غیر ممکن است ، به راحتی و با صرف زمان اندک به سهولت ، حل کنید . زبان برنامه نویسی متلب بسیار ساده است و از الگوهای خاصی پیروی می کند که یادگیری آن را آسان می کند . همچنین متلب ، دارای یک قابلیت بسیار قدرتمند به نام help است . این قابلیت کاربر را از به خاطر سپردن بسیاری از دستورات بی نیاز می کند . تنها کافی است نحوه استفاده از آن را بیاموزید . به علاوه ، متلب tool box ها و ابزار های مختلف دیگری را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد که هر کدام ویژگی خاصی دارند و کاربر را در به کارگیری آسان تر این نرم افزار برای حل مسائل مختلف یاری می کنند .

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *