آموزش زبان در ساری برای مدارس متوسطه

ثبت نام کلاس های آموزش زبان انگلیسی مقطع متوسطه برای دانش آموزان مدارس در شهر ساری آغاز گشت . شما می توانید با شرکت در این کلاس ها که به صورت خصوصی ، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می گردند ، تمامی نکات و مطالب کتاب درسی را به راحتی فرا گیرید و به بالا ترین نمرات در امتحانات ، دست یابید . با برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین و حذف اتلاف زمان و هزینه ی مربوط به تردد نیز در وقت و هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد .

آموزش زبان در ساری برای مدارس متوسطه

همچنین در هر دوره ، به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید ، تخفیف های ویژه ای برای دانش آموزان در نظر گرفته می ­شود تا همه بتوانند از امکان شرکت در کلاس ها و رسیدن به موفقیت ، برخوردار گردند . در این کلاس ها تدریس بر مبنای کتاب درسی می باشد ؛ چرا که منبع اصلی امتحانات در مدارس است .

در کنار آن ، برای تفهیم بهتر مطالب از کتاب های مکمل و کمک آموزشی معتبر در این زمینه استفاده می گردد . در جریان کلاس ها نیز به رفع تمامی اشکالات دانش آموزان در این درس پرداخته می­شود و آن ها را قادر می سازد با حل تشریحی نمونه سوالات امتحانی پر تکرار در سال های اخیر ، برای شرکت در امتحانات میان ترم و پایان ترم ، آمادگی لازم را کسب کنند .

میزان پیشرفت شما بر اساس برنامه ریزی که ما صورت داده ایم ، به قدری سریع خواهد بود که پس از مدت کوتاهی شاهد رشد شگرف خود در این درس خواهید بود و با نمرات عالی ، خانواده و دوستانتان را شگفت زده خواهید کرد.

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *