آموزش زبان انگلیسی در ساری برای مدارس

دانش آموزان عزیز شهر ساری می توانند برای یادگیری کامل درس زبان انگلیسی مدارس در کلاس های آنلاین ما شرکت کنند و ضمن برخورداری از آموزش صحیح و اصولی ، به تقویت مهارت های مورد نیاز در این درس ، بپردازند . هدف عمده ی برگزاری این کلاس ها ، تدریس کامل مطالب کتاب درسی به همراه حل تمرینات و نمونه سوالات امتحانی پر تکرار در سال های اخیر می باشد تا دانش آموزان بتوانند علاوه بر درک مفاهیم اساسی این درس ، به نمرات عالی در امتحانات دست یابند و خود را برای آینده و شرکت در کنکور ، آماده سازند .

آموزش زبان انگلیسی در ساری برای مدارس

نحوه ی برگزاری کلاس ها عمدتا به صورت آنلاین و در غالب کلاس های خصوصی ، نیمه خصوصی ( 5 نفر ) و گروهی ( حداکثر 10 نفر ) می باشد . زبان آموزان می توانند با تنوعی که در نوع برگزاری کلاس ها در اختیارشان قرار داده ایم ، با توجه به نیاز های خود در یکی از این کلاس ها شرکت کنند و به نتایج دلخواه دست یابند . میزان پیشرفت در این کلاس ها ، بر اساس برنامه ریزی که ما صورت داده ایم ، به قدری سریع خواهد بود که هر یک از زبان آموزان پس از مدت کوتاهی شاهد رشد شگرف خود در این درس خواهند بود و با نمرات عالی ، خانواده و دوستانشان را شگفت زده خواهند کرد .

دست یابی به رتبه ی اول مدرسه در این درس برای شما غیر ممکن نیست . یادتان باشد ، یادگیری زبان ، بیش از آن که به استعداد ربط داشته باشد ، تلاش و پشتکار شما را می ­طلبد . با برخورداری از آموزش صحیح و تلاش و همت خودتان می ­توانید رویا های خود را تحقق بخشید .

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *