آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در رشت

با توجه به تغییرات اخیر نظام آموزشی و برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین ، توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که کودکان و نوجوانان در این کلاس ­ها احساس خستگی و بی ­علاقگی نکنند . به همین علت ما در نظر داریم به کودکان و نوجوانان شهر رشت با به کارگیری روش­های متعدد ( نظیر استفاده از شعر ها ، کارتن ­ها و کتاب­ های مصور جذاب و … ) و با ایجاد جوی دوستانه در فضایی امن و آرام که می­تواند با نظارت کامل خانواده ها صورت گیرد ، زبان انگلیسی را به نحوی آموزش دهیم که برای آن ­ها تبدیل به خاطره ­ای شیرین و ماندگار گردد .

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در رشت

در این کلاس ها با استفاده از متد های جذاب و نوین ، آموزش مفاهیم اولیه را از سطوح مقدماتی آغاز خواهیم کرد و با گذشت زمان و کار کردن روی مهارت های گفتاری ، نوشتاری ، شنیداری و خواندن ، کودکان را قادر می سازیم تا همراه با یادگیری واژه ها و عبارت های پر کاربرد ، به مکالمه بپردازند و همچنین پس از آموزش کامل حروف الفبا و املای صحیح کلمات ، بتوانند به مرور زمان از خواندن داستان های کوتاه به زبان انگلیسی ، لذت ببرند .

خانواده های عزیز ! سرنوشت و آینده ی فرزندانتان تا حد زیادی بستگی به تصمیمات شما دارد . بهترین زمان برای یادگیری زبان انگلیسی ، دوران کودکی می باشد . از فرصتی که پیش روی آن ها قرار دارد ، به خوبی استفاده کنید و فرزندانتان را به سمت موفقیت ، سوق دهید .

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *