آموزش آنلاین زبان انگلیسی مدارس در رشت

بالاترین کیفیت آموزش را با کلاس زبان انگلیسی ویژه دانش آموزان مدارس در رشت تجربه کنید . این دوره به صورت آنلاین برگزار میگردد تا تمامی علاقه مندان از ویژگی ها و مزایای مثبت آن برخوردار شوند . شیوه های تدریس ما کاملا بروز پویا و بر اساس روش های علمی بنا شده است که عزیزان میتوانند از روش های صحیح و درست آگاه شوند . زیرا آموزش زبان اگر بر مبنای علمی صورت گیرد هیچگونه مطالب گنگ و نامفهومی در ذهن باقی نمیماند .

آموزش آنلاین زبان انگلیسی مدارس در رشت

ما به دنبال راه های نوین آموزش هستیم و تلاشمان بر این است که تمامی بسترهای لازم را برای ارائه با کیفیت ترین و بهترین کلاس آنلاین فراهم کنیم تا بچه ها بتوانند بدون دغدغه این مبحث شیرین را بیاموزند . ما میخواهیم از طریق این کتاب تمامی مهارت های گفتاری نوشتاری شنیداری و خواندن را تقویت کنیم . از طرف دیگر قصد ما این است که روی نقاط ضعف و قوت آنان کار کرده تا از این راه بتوانند توانایی ها و قابلیت های خود را افزایش داده و هر مانعی که سر راه خود میبینند ، بردارند .

آموزش های ما کاملا متفاوت با مدرسه است زیرا ما به گونه ای یاد میدهیم که سبب علاقه مندی بیش از پیش در عزیزان میشود و حتی آنهایی که از روش های سنتی و قدیمی خسته شده اند یا موجب شده است که دیدگاه منفی در آنها به وجود آید , اینبار همه چیز فرق میکند . ما همه ی بخش ها را از جمله لغات مکالمه ریدینگ و گرامر را تحت پوشش قرار میدهیم و به گونه ای میاموزیم که تسلط کافی را پیدا کنید مخصوصا در امتحان پایان ترم و یا هنگام انجام فعالیت در کلاس دچار مشکل نشوید .

یکی از چالش های پیش روی ما جلب اعتماد زبان آموزان است و بتوانیم تمامی اهدافمان را عملی سازیم . شاید هزینه فراگیری انگلیسی برای بسیاری از افراد مهم باشد و این تصور شاید وجود داشته باشد که شهریه آموزش های آنلاین بالاتر از کلاس های حضوری است اما خاطرتان را جمع مینماییم و این اطمینان را به شما میدهیم قیمت های ما کاملا مناسب است و با صرفه جویی در زمان خود میتوانید از امکانات بهره مند شوید .

Learning English بسیار مهم است و مردم در سراسر دنیا تصمیم به یادگیری به عنوان زبان دوم میکنند زیرا کمک بسیاری به تقویت نیمکره راست مغز میکند و قدرت و خلاقیت و نوآوری را افزایش میدهد و همچنین سبب افزایش انعطاف پذیری ذهن و قدرت حافظه میشود .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *